marți, 27 octombrie 2009

Corsete

  No comments    
categories: 
Am trecut printr-o perioada in care trebuia sa am corsete. Nu stiu exact de ce, poate imi ramasese in minte corsetul rosu purtat de personajul Belle din serialul Secret Diary of a London Call Girl... Dupa o prima incercare (un corset negru cu roz de la Debenhams- dragut dar nu spectaculos) si cateva saptamani de solicitare intensa a glandelor salivare , am decis sa investesc cei 58 USD pentru corsetul de mai jos de la Victoria's Secret.



Dupa 2 saptamani de asteptare, am intrat in posesia pachetului mult asteptat. Cu inima stransa si mari emotii am probat minunatul obiect. Este adevarat ca m-am chinuit putin cu ajustarea sireturilor ( se inchide in fata cu copci, dar in spate se regleaza din sireturi ca si corsetele strabunicii) insa rezultatul este spectaculos : talie, sani si o sensatie extrem de sexy. Mici probleme atunci cand te asezi ( este bine sa mentii spatele drept, altfel se formeaza incretituri inestetice si balenele iti intra in coaste).

O alta achizitie pe care am facut-o tot de la ei, si ma felicit pentru ea, este Retro Garter Slip. Din pacate, momentan nu se mai gaseste pe site, insa pot fi alese variatiuni pe aceeasi tema. Materialul este foarte fin si elastic iar in spate are o fundita draguta neagra.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu