miercuri, 18 noiembrie 2009

Daca este bal...sa fie bal mascat

  No comments    
categories: 
Stiu, stiu, a trecut Haloweenul. Insa se apropie petrecerile de Revelion, asa ca temele de genul asta pot fi inca de actualitate.

Momentan evaluez o petrecere tematica Hawaii style si una mascata, asa ca, in numele researchului, am sa incerc sa trec in revista cateva costumatii (pt balul mascat nu pt petrecerea Hawaiana, unde voi avea nevoie doar de o fusta hula si niste nuci de cocos :) ). O alta idee de costumatie este cea sexy dress-up din filme ;) .

Buun, la petrecerile costumate sunt trei categorii de costumatii:

1. M-am-costumat -in -ceva- ca - pretext- sa -imi -arat -fundul
Exponatele sunt asa zisele costume de:

Super-erou necunoscut insa cu ciorapi de plasa - Annalynne McCord


Ingeras in fundul gol si cu ciorapi de plasa - Mariah Carey


Un oarecare demon cu haine foarte mulate - Selita Ebanks


2. Imi iau in serios rolul si am un costum reusit (totusi oamenii ma pot recunoaste)

Scufita Rosie - Kate Bekinsale


Maria Antoaneta cu fusta scurta - Michelle Trachtenberg


Clovn trist - Pink


3. Categoria castigatoare: M-am deghizat de nu mai stie lumea cine sunt

Inegalabilii Heidi Klum si Seal




Demon - probabil fosta victima a ghilotinei - Alexa Chung



Concluzia nu e clara deloc, iar eu nu am idee in ce sa ma deghizez... dar o sa mai cercetez :)
Fashion Days La Redoute

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu