duminică, 25 ianuarie 2015

4 campanii pe Instagram care au uimit in 2014



The English version is here.


1. Marc Jacobs #castmemarc

In aprilie 2014, Marc Jacobs a pornit o campanie de recrutare a modelului care urma sa reprezinte brandul. Doritorii erau rugati sa foloseasca hashtagul #castmemarc pentru a intra in preselectia pentru prezentarea de moda din sezonul toamna 2014.

Campania a avut 70 000 de aplicanti prin intermediul hashtagului. 30 de modele au fost selectate de echipa si au participat la sedinte foto in diferite locatii din lume. Doi castigatori au fost selectati si folositi ca si imagine a campaniei in Teen Vogue.


2. Keneth Cole #DressForYourself




Selfiurile sunt prezente in toata Social Media, iar brandul de moda Kenneth Cole a profitat de acest trend lansand in Ianuarie 2014 un concurs pe Instagram prin care participantii puteau castiga pantofi. Fanii se puteau inscrie la concurs postand un selfie pe contul lor, insotit de hashtagul #dressforyourself.


3. Burberry




Burberry a folosit puterea celebritatilor pentru a isi lansa noul parfum, MyBurberry. Cand ai un buget precum Burberry alegi supermodelul original, Kate Moss, il alaturi modelului momentului, Cara Delevigne si te folosesti de obsesia fanilor pentru cele doua.

De ce a avut succes? Au postat momente surprinse in spatele scenelor cu doua femei care nu sunt surprinse des intr-o astfel de lumina. Kate Moss nu are un cont de Instagram, astfel incat fanii sai au devenit folowerii brandului pentru a urmari pozele din campanie.


4. Calvin Klein #mycalvins





Brandul este recunoscut pentru campaniile sale in care imaginile modelelor sunt prelucrate puternic.
De data aceasta, Calvin Klein a folosit celebritati care si-au facut propriile poze nemodificate cu lenjeria si le-au  postat pe Instagram cu hashtagul #mycalvins. Oamenii obisnuiti au fost incurajati sa se alature campaniei si sa posteze propriile poze cu lenjeria brandului.

Care a fost ingredientul succesului acestor campanii?

Trei din cele patru campanii prezentate arata in mod clar puterea continutului generat de utilizator. A patra? Ei bine, aceasta arata puterea a doua fotomodele frumoase si celebre care sunt divinizate de milioane de fani prezenti in Social Media.

Concluzia? Chiar daca nu ai bani sa utilizezi supermodele sau celebritati in campaniile tale, poti totusi sa gasesti o modalitate de a genera continut de la utilizatorii tai pentru următoarea campanie Instagram. Interactiunea cu fanii brandului este cheia succesului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu