sâmbătă, 28 februarie 2015

Cui ii e frica de denim?

  No comments    
categories: 


Toata lumea ii poarta, de la copii pana la (o parte dintre) mamele noastre. Au fost mereu la moda si toata lumea a adoptat trendurile: blugii skinny, chiar daca purtatoarele nu erau deloc skinny, talie joasa desi nu aveam abdomenul lui Britney, blugii boyfriend extrem de largi care ne dadeau un aer usor homeless.

Care mai sunt trendurile acum? In magazine vad aceeasi blugi cu talie joasa desi, de cativa ani, modelinele si fashionistele de pretutindeni lauda blugii evazati si cu talie inalta. .

Glamour, Style si Harper's Bazaar ne avertizeaza sa renuntam la skinnies in favoarea blugilor evazati sau ai celor boyfriend de tip distressed.



Dar unde putem gasi modele de tipul asta cand branduri precum H&M, C&A, Zara sau chiar Mango par in continuare indragostite de blugii stramti cu talie joasa?

Am cautat in magazine pana m-am plictisit si apoi am cautat pe net.

Iata ce am gasit:


ASOS are pe site modelul retro de mai jos, care aminteste de moda anilor '70.



Alta pereche cool  de la ei este modelul de mai jos, extrem de evazat.




Desi nu ma omor dupa calitatea blugilor de la Mango, modelul de mai jos mi se pare foarte interesant.



Nu sunt un fan al blugilor boyfriend, insa as incerca cele doua variante de mai jos de la ASOS: una midrise si una highly distressed:




Inspiratie suplimentara pe subiectul denim puteti gasi si pe Farfetch.


2307 LEVIS_sale60_750x100_EN Image Banner 750 x 100

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu