sâmbătă, 4 aprilie 2015

Fusta de tulle - cu ce sa o asortez?



In ianuarie mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat o fusta de tulle de  la Zaza Boutique. Modelul este cel de mai jos, insa pe roz pal.

fusta tulle visinie

Fusta a venit repede, fetele de la Zaza au fost deosebit de dragute, insa eu nu am apucat pana acum sa o port (nu e vina mea, este vina primaverii care se lasa asteptata).

Intre timp m-am gandit la o alta ocazie la care voi purta fusta: cununia civila. Insa, de atunci ma tot foiesc pe Pinterest si prin magazine online (da, nu am timp sa ma duc intr-un mall real) si inca nu m-am hotarat cu ce sa o asortez.

O prima idee ar fi stilul de bluza cu volane in talie ca cea de la H&M sau ASOS.

top alb asosbluza alba peplum



Nu prea port camasi, cu atat mai putin de blugi, asa ca varianta in care combin o camasa cu fusta de tulle iese din discutie.

fusta tulle camasa blugifusta tulle alba



Puloverele ar fi o varianta, insa tot nu sunt complet indragostita de acest look.

fusta tulle roz


Bluza de dantela mi se pare ca eclipseaza tulle-ul, asa ca nu as merge nici pe varianta asta.

fusta tulle neagra


In schimb variantele de cropped tops imi fac cu ochiul serios. Insa nu ar fi prea indecente pentru cununia civila ?

fusta tulle rozfusta tulle alba


fusta tulle volane neagrafusta tulle lunga

Ultima varianta ar fi topurile care lasa umerii goi, in stilul celei de mai jos.

fusta tulle lunga neagra



Mai multe idei colectionate:

Follow Olivia Dragos's board Tulle skirts on Pinterest.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu