luni, 8 iunie 2015

Rochia de mireasa - doar pentru o zi?


Keira Knightely rochie de mireasa


Cand am vazut prima data "Varsta Inocentei" (da, spre rusinea mea am vazut doar filmul, nu am citit si cartea), m-a socat urmatorul citat:

 "Era obiceiul in vechiul New York ca tinerele casatorite sa apara in public purtand acest vesmant costisitor in primii doi ani de la casatorie".

Am incercat sa imi imaginez cat de ciudat ar fi in zilele noastre sa urmezi acest obicei: o rochie voluminoasa si alba sa fie purtata in public dupa nunta. Ar fi straniu chiar si daca ar fi purtata la o petrecere cu tinuta obligatorie black-tie. 
Age of the innocence rochie de mireasa

In vremea sedintelor foto  "trash the dress", cine ar face altceva cu rochia de mireasa?

Am citit despre rumoarea creata de  Keira Knightely pentru ca nu numai ca a ales sa poarte o rochie pe care o avea deja in ziua nuntii ei, dar a mai purtat ulterior aceeasi rochie in cel putin doua ocazii. De curand, insa, Keira a dezvaluit intr-un interviu ca disparitia rochiei de pe covorul rosu se datoreaza patatarii accidentale cu vin rosu de catre un prieten al actritei. 





Rochia Chanel Haute Cuture  a fost purtata prima data de actrita in 2008, ceremonia din 2013 fiind a doua ocazie cu care rochita a fost purtata in public. Keira a declarat ca a ales aceasta rochie de mireasa pentru ca s-a smitit bine in ea si reprezenta acel ceva vechi in cadrul ceremoniei. 

De atunci, Keira a mai purtat rochia de mireasa de cel putin doua ori, pana cand a fost distrusa de un prieten care a varsat vin rosu pe ea. Nu regreta ca nu va mai putea purta rochia pentru ca "pastreaza amintirile unei nopti amuzante si ale intamplarii care au dus la distrugerea ei".


Keira Knightely wedding dress



Am urat intotdeauna rochia bufanta de printesa si m-am uitat mai degraba dupa rochii care sa nu fie prea evident "de mireasa", ci mai degraba de seara sau de cocktail. Acum mai intreb daca pot alege si eu ceva in stilul Keirei, pe care sa o mai pot purta,ca ea, cu alte ocazii. De fapt, daca stau sa ma gandesc, pot face orice, nu asta se presupune ca fac toate miresele in "ziua cea mare"?

Pana acum, variantele mele pentru "Keira  dress" sunt:

Marchesa rochie de mireasa
Rochie Notte by Marchesa gasita pe The Outnet.

ASOS rochie de mireasa

ASOS rochie de mireasa
Carmencita rochie de mireasa
Rochia asta made-to-measure de la  Carmencita


Mai multe idei:

  Follow Olivia Dragos's board Wedding dresses on Pinterest.


2 comentarii:

  1. Imi place ideea de rochie de mireasa asemanatoare cu cea purtata de Keira. Am fost la o nunta unde mireasa si-a croit rochia de mireasa asa cum a dorit: la ceremonia religioasa a purtat o fusta lunga creata din dantela, atfel ca ea parea asemenea unei mirese printesa. Dar, la petrecerea de la restaurant, a indepartat aceasta fusta ( era detasabila ) si a ramas intr-o rochita asemanatoare cu cea purtata de Keira :) ! Astfel, a avut doua tinute minunate si a putut sa savureze fiecare moment al nuntii sale :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si mie imi plac mult ideile astea, inclusiv varianta cu fusta detasabila. Din pacate, la noi nu am vazut astfel de modele.

    RăspundețiȘtergere