sâmbătă, 6 iunie 2015

Voaleta de pe Piterest... via Ebay

Voaleta pinterest


Nu mi-au placut niciodata voalurile de mireasa. Mai toate seamana cu niste perdelute stupide. Am cochetat o vreme cu ideea de a purta doar o floare in par, insa, ulterior, mi-au atras atentia voaletele si m-am gandit ca repreznta un compromis bun.

Acum vreo 3 saptamani, am decis sa risc si sa imi comand o voaleta gasita pe Pinterest si apoi regasita pe Ebay. Nu mi-a placut nimic din ce am vazut in magazinele (online) de pe la noi, asa ca am ales varianta asta cu speranta in suflet.

Vanzatorul era din China. Ceva emotii am avut, desi Ebay te asigura ca iti primesti banii inapoi daca nu esti multumit de ce ai cumparat. So, am scos cardul si am comandat. Si am asteptat....

Pe la jumatatea timpului de asteptare am citit un articol foarte interesant despre rochiile de mireasa comandate de pe site-uri din China. Recunosc, mi-a stat putin inima.

Astazi am primit coletul cu voaleta.

Voaleta Ebay


Florile sunt imense, probabil voi elimina 3 din 4, iar voalul nu prea are nici o forma. Poate fi insa prins cu ceva agrafe si sa i sa dea o forma aproximativa.



Concluzia: nu cumparati de la chinezi pe Ebay... sau de oriunde.

Mai multe dintre ideile mele pentru accesorii de mireasa aici:


Follow Olivia Dragos's board Wedding accesories on Pinterest.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu