duminică, 25 octombrie 2009

Rochia de mireasa a lui Carrie



Trebuie sa recunosc faptul ca, atunci cand am vazut filmul, nu m-am innebunit dupa rochia de mireasa a lui Carrie din filmul Sex and The City 1. Imi parea o chestie mult prea voluminoasa, iar pasarea din coafura miresei... horor.
Mai mult, starul garderobei din film era cat pe aci sa nu fie selectata. Patricia Field ar fi vrut pentru nunta lui Carrie o alta rochia, si anume cea purtata de Charlotte (pe alb, evident). Producatorii optasera pentru rochia Dior purata de Carrie in sedinta foto de la Vogue (decizie financiara, pentru ca designerul ales pentru a o insoti pe Carrie in cea mai importanta zi din viata ei avea sa beneficieze de o publicitate imensa). Insa, intrucat bossul de la LVMH nu le-a raspuns in timp util, producatorii au optat pentru rochia Westwood, considerand-o mai buna pentru exprimarea mitului printesei care , dupa 6 sezoane de probleme, se marita in final cu printul pe cal alb(sau limuzina alba). S-a optat, totusi pentru sandale Dior.






Zilele trecute insa, rataceam pe Net-a-porter, cand am dat peste o varianta a aceleiasi rochii, muuult mai draguta, de care m-am indragostit (by the way, pentru miresele cu dare de mana, pretul e chiar bun.. 6774 euro).
Varianta lunga face parte din colectia de toamna-iarna 2007 si se numeste "Wake Up, Cave Girl". cea scurta face parte din Gold Label si se numeste "Lily"(vedeti, chiar si numele e mai dragut!).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu