duminică, 17 ianuarie 2010

Solduri....

  No comments    
categories: 
In sfarsit, a venit perioada aceea din an, cand, asa cum shopaholica mea favorita, Becky Bloomwood spunea, pulsul imi creste, respiratia se accelereaza... si cardul de credit ma doare :) Soldurile de sfarsit de sezon. Sunt peste tot, pe siteurile mele preferate de shopping ( Victoria's Secret - da, tocmai am mai comandat o transa, din pacate cu doua zile inainte de a aparea o reducere suplimentara la articolele din solduri- Net-a Porter, unde momentan doar ma uit, dar candva o sa comand eu, doar sa vina bonusul ala), in magazine, malluri.

Incerc in zadar sa obtin un echilibru, sa ma duc la shopping cu o lista anume si sa nu ma las imbiata de ceva ce nu imi trebuie. Chiar am decis sa nu intru sub nici o forma in magazinele cu pantofi - nu mai am unde sa ii pun. Nu trebuie sa spun ca nu reusesc sa ma tin de ce imi propun.

Asa ca, macar virtual, incerc sa imi potolesc foamea pentru lucruri superbe de care nu am nevoie... In aceasta editie, rochiile structurate ale Victoriei Beckham (poze de pe http://victoriabeckham-jenna.blogspot.com/) :


Modelul Briseux, disponibil pe Net-a-Porter cu pretul de 1043 EURO. Imi place la nebunie culoarea si aerul retinut al partii de sus.



Modelul Giral, aceeasi culoare nebuna, cu un corset inclus. Kelly Ripa, personalitate TV in SUA, declara amuzata, ca silueta se vinde impreuna cu rochia, si ca, pentru prima data in viata ei, pare a avea talie.


Modelul Orthez, din nou, o silueta extraordinara.



Modelul acesta, disponibil pe Net-a-Porter la pretul neredus de 1995 Euro, are deja ecouri in modelele de masa, cum ar fi cele ale Mango.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu