Daca pana acum tendinta generala era ca viitoarea mireasa sa cheltuiasca o avere pe rochia promovata de industrie ca fiind "cea mai importanta din viata ei", trend sustinut de showuri TV cum ar fi "Say yes to the dress", in prezent, din ce in ce mai multe cupluri pun accentul pe experienta nuntii si nu pe o petrecere demna de un cuplu princiar. Prin urmare, bugetul alocat rochiei de mireasa a scazut simtitor. De asemenea, au trecut vremurile in care parintii cuplului plateau pentru nunta. In prezent viitorul cuplu achita notele de plata, de aceea ei devin din ce in ce mai atenti pe ce sunt cheltuiti banii.
ASOS, colectia 2015
Marile branduri high-street promit sa lanseze colectii de rochii de mireasa pentru bugete mici, pastrand totodata prospetimea designului. Pe piata exista o nisa neocupata pentru rochiile de mireasa pentru bugete medii. Oportunitatea este uriasa, intrucat majoritatea clientelor nu sunt familiarizate cu marcile consacrate de rochii de mireasa, in schimb cunosc foarte bine brandurile de retail. In plus, acestea din urma au capacitatea de a se adapta mai rapid tendintelor din moda, la costuri reduse, imitand chiar designurile marilor case de moda la o fractiune din pret.
ASOS, colectia 2015
ASOS este unul dintre primii retaileri care a profitat de noul trend, anuntand ca va lansa incepand cu luna martie 2016 o gama de 12 modele de rochii de mireasa cu preturi care nu vor depasi 380 $.
ASOS, colectia 2016
Sa speram ca designerii de la ASOS vor incorpora si cateva dintre trendurile de anul acesta de la Bridal Fashion Week.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu