miercuri, 4 noiembrie 2009

Celebrele Ugg Boots...

  No comments    
categories: 

A venit deja iarna, vremea este de nesuportat si azi, din motive de nepriceput, am ales sa ma incalt cu pantofi... Nu cred ca trebuie sa explic de ce s-a dovedit o greseala imensa. Avand in vededere eroarea de dimineata, in momentul in care am gasit o stire despre lansarea marcii UGG Australia la noi, am dat click pe link si am citit-o.
Stiu de nebunia cu UGG de acum 2 ani , cand draguta Cameron Diaz nu mai iesea din ele (era vara!!!), apoi Brit Brit defila mandra de ele vara trecuta. Nu mi s-au parut niciodata frumoase (dar tocmai asta si promoveaza - uratenia comoda si trendy), dar nu din motivul acesta le-am ignorat cu desavarsire (sunt un suporter al urateniei frumoase, sunt genul de persoana careia bull terrierii i se par foarte draguti). Le-am ignorat pentru ca nu au toc!
De cand cu micuta mea problema la picior, am inceput sa ma uit si la incaltarile fara toc, asa ca, toamna asta ma simt pregatita sa iau UGGs in considerare.

Soo, la noi au aparut la Famous Brands, am fost, am vazut, am iesit invartindu-ma. Preturile sunt scary - varianta inalta costa peste 800 RON.

Pe Victoria's Secret exista UGGs, insa preturile sunt similare cu cele de la Famous Brands - 140 USD pentru cele scurte si 180 pentru cele lungi... la preturile astea se mai adauga si TVA-ul din vama.

Pe net se pot gasi tot felul de oferte ale celor care le comanda din afara (surse numai de ei stiute pentru ca siteurile oficiale au toate aceleasi preturi) la preturi mult mai mici. Problema este ca, din cauza imensei popularitati ale cizmelor UGG, au aparut nenumarate copii si modele similare. Eu, una, nu prea am incredere sa comand la preturi miraculoase asa-zisele UGG si sa primesc fakeuri.
Pe Amazon am gasit insa o varianta mai ieftina a UGGs dar care pare ok ca si calitate - Emu Australia (siteul oficial si preturile sunt similare cu cele de pe Amazon si includ transportul http://www.uggbootshop.co.nz/)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu