Pentru ca povesteam intr-un post anterior cum lumea digitala ne cucereste incet-incet si, mai nou, putem face shopping pe Pinterest, am decis saptamana trecuta sa cercetez suplimentar fenomenul Social Media.
Evenimentul a fost dedicat femeilor care doresc sa afle cum pot face cariera dintr-un hobby, asa ca pasiunea a fost leitmotivul dupa-amiezii.
Digital Divas Conference 26 octombrie 2012 |
Cu ce am ramas dupa aceasta conferinta? Cu entuziasm, speranta si exemple de femei care au reusit sa obtina ce isi doreau: o cariera intr-un domeniu pe care il iubesc.
Mai exact, am ramas cu gandul la:
- Cum poti sa te promovezi pe tine ca brand si sa atragi atentia angajatorilor in moduri inedite. Alina Constantinescu a publicat un anunt de angajare pe blogul propriu iar Sandra Clipea si-a lansat CV-ul in format PowePoint in blogosfera cu ajutorul lui Chinezu. Povestile lor de succes nu se datoreaza numai abordarii out-of-the-box ci, mai ales, pasiunii pentru ceea ce fac si hotararii de a gasi o oportunitate in domeniul pe care il iubesc. Prezentarea Sandrei poate fi cautata si pe Slideshare.
- Cum un proiect romanesc pe nisa de fashion a reusit sa atraga atentia bloggerilor din afara. Alina Tanasa si Diana Enciu au lansat in plina criza un proiect de Fashion PR soldat cu prima revista de moda exclusiv online si un blog de fashion promovat puternic prin intermediu Instagramului.
- Ce inseamna cautarea unui job prin social media si de ce trebuie sa tinem seama atunci cand luam in calcul o schimbare in cariera. Madalina Uceanu a oferit o "baterie" de sugestii in cautarea unui job care sa ne reprezinte: Crafting experiments 9sa testam prin activitati de colaborare , voluntariat, proiecte personale), Shifting connections (sa extindem cercul de prieteni si sa obtinem feedback de la oameni care se afla in afara cercului nostru uzual - social media si online-ul ne poate ajuta aici), Jobul trebuie sa aiba sens pentru tine (nu numai material ci mai ales la nivel personal). Ce putem face pentru a gasi raspunsurile? Sa ne informam, sa ne gasim un mentor, sa invatam mai multe (MBA, cursuri), sa avem activitati extracuriculare sau sa ne luam un sabatic.
Digital Divas Conference 26 octombrie 2012- Concluzia prezentarii Madalinei Uceanu |
- Cum a crescut un departament de online marketing in Avon, de la conturi separate in social media si blog pana la o prezenta pe mai toate platformele, buget separat de cel de marketing, campanii pe Facebook si o platforma de sales support (AvonConnects) implementata prima data in Romania.
Inregistrarea conferintei poate fi urmarita pe site-ul oficial Digital Divas Conference.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu