De cateva saptamani Lana del Rey ne priveste languroasa la fiecare colt de strada din panourile publicitare H&M. Anul trecut o auzeam pe toate posturile de radio sau televiziunile muzicale cu hituri ca Blue Jeans sau Video Games.
Un artist care a debutat pe Youtube si a adunat suportul bloggerilor care promovau underground-ul si soundul indie (vedeti povestea pe larg aici), Lana a explodat in mainstream cu o campanie de marketing extrem de agresiva: videoclipuri scumpe si pline de controverse, coperti ale revistelor de moda (ultima mare aparitie este cea din Vogue iar editia britanica a GQ ii ofera premiul Femeia Anului), emisiuni cu audienta ( cum ar fi Saturday Night Live) si acum o colaborare cu H&M si Mulberry (daca nu stiati Del Rey este acum o it-bag alaturi de Birkin, Kelly, Loren, Bardot).
Stilul promovat in campania H&M este cel adoptat de la videoclipul National Anthem incoace, cel al anilor '60 (de adaugat ca videoclipul campaniei aduce extrem de mult cu atmosfera si cardele din Mad Men, un alt mare mainstreamer si cel care a readus in atentia publicului larg moda anilor '60).
Curiozitatea mea este daca o astfel de campanie, impreuna cu marketingul agresiv pe care Lana si l-a facut deja nu vor duce la supra-expunere si nu o vor transforma dintr-o cantareata cu voce si sound interesant si original intr-o noua vedeta de plastic de genul Britney sau Spice Girls care vindeau de toate, de la discuri la bauturi, guma de mestecat, aparate foto. Presupun ca time will tell...
miercuri, 3 octombrie 2012
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu