marți, 10 martie 2015

Campanii in Social Media in timpul London Fashion Week





Saptamana modei, fie ca are loc la Paris, London, Milano sau New York, este evenimentul sezonului si multe branduri folosesc buzz-ul creat in jurul defilarilor .

Canalele lor de Social Media sunt pline in aceasta perioada cu imagini din timpul prezentarilor sau cu tinutele purtate de fashioniste.Totusi, unele branduri aleg acest moment pentru a lansa campanii integrate.

ZuumSocial analizeaza astfel de campanii lansate in timpul Saptamanii Modei in mediul digital.

Cateva concluzii ale studiului lor: 
  • Instagram este reteaua sociala cea mai folosita pentru a publica imagini din timpul prezentarilor. 
  • Numai 1 din 4 campanii au inclus postari pe Facebook.
  • Postarile pentru fiecare barnd sunt programate foarte aproape de momentul in care au prezentarea de moda.
In timpul Saptamanii Modei de la Londra, doua branduri au lansat campanii in Social Media care au revolutionat industria. 


1. Burberry le ofera userilor acces la showul lor de la London Fashion Week.

E-consultacy  scrie despre campania  Burberry desfasurata in timpul London Fashion Week.
Brandul a trimis prin Tweeter in timpul London Fashion Week imagini personalizate catre alti utilizatori folosind poze facute de spectatori in timpul prezentarii de moda si care contieau hashtagul  #Tweetcam.

Aceast tip de campanie a incurajat fanii sa apropie de brand si le-a dat un motiv in plus sa urmareasca defilarea Burberry.
Burberry London Fashion Week

2. Topshop - Trendurile din noul sezon la LFW
Topshop a folosit Twitter si panourile publicitare pentru campania din timpul London Fashion Week.
Pentru realizarea campaniei, Topshop a incheiat un parteneriat cu Twitter, astfel incat sa obtina date necesare analizarii si identificarii trendurilor ce apareau pe parcursul Saptamanii Modei. In etapa urmatoare, brandul a  afisat detaliile trendurilor pentru sezonul urmator pe sase ecrane de advertising in UK, folosind imagini de pe Twitter postate de influencerii din industria de fashion. 

Pozitionarea ecranelor a fost strict legata de locatia magazinelor Topshop, astfel incat campania sa aduca un trafic mai mare in magazine.

Topshop London Fashion Week

Aceasta campanie a utilizat un mix de online si offline intr-un mod extrem de creativ. 

Folosind hashtag-uri ca  #pleats, #colourblocking si #utility, clientii puteau trimite un tweet catre  @Topshop selectand hashtagul corespunzator trendului preferat si primeau de la brand o lista de produse recomandate care faceau parte din trendul respectiv. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu