Saptamana modei, fie ca are loc la Paris, London, Milano sau New York, este evenimentul sezonului si multe branduri folosesc buzz-ul creat in jurul defilarilor .
Canalele lor de Social Media sunt pline in aceasta perioada cu imagini din timpul prezentarilor sau cu tinutele purtate de fashioniste.Totusi, unele branduri aleg acest moment pentru a lansa campanii integrate.
ZuumSocial analizeaza astfel de campanii lansate in timpul Saptamanii Modei in mediul digital.
Cateva concluzii ale studiului lor:
- Instagram este reteaua sociala cea mai folosita pentru a publica imagini din timpul prezentarilor.
- Numai 1 din 4 campanii au inclus postari pe Facebook.
- Postarile pentru fiecare barnd sunt programate foarte aproape de momentul in care au prezentarea de moda.
1. Burberry le ofera userilor acces la showul lor de la London Fashion Week.
E-consultacy scrie despre campania Burberry desfasurata in timpul London Fashion Week.
Brandul a trimis prin Tweeter in timpul London Fashion Week imagini personalizate catre alti utilizatori folosind poze facute de spectatori in timpul prezentarii de moda si care contieau hashtagul #Tweetcam.
Aceast tip de campanie a incurajat fanii sa apropie de brand si le-a dat un motiv in plus sa urmareasca defilarea Burberry.
Aceast tip de campanie a incurajat fanii sa apropie de brand si le-a dat un motiv in plus sa urmareasca defilarea Burberry.
2. Topshop - Trendurile din noul sezon la LFW
Topshop a folosit Twitter si panourile publicitare pentru campania din timpul London Fashion Week.
Pentru realizarea campaniei, Topshop a incheiat un parteneriat cu Twitter, astfel incat sa obtina date necesare analizarii si identificarii trendurilor ce apareau pe parcursul Saptamanii Modei. In etapa urmatoare, brandul a afisat detaliile trendurilor pentru sezonul urmator pe sase ecrane de advertising in UK, folosind imagini de pe Twitter postate de influencerii din industria de fashion.
Pozitionarea ecranelor a fost strict legata de locatia magazinelor Topshop, astfel incat campania sa aduca un trafic mai mare in magazine.
Pozitionarea ecranelor a fost strict legata de locatia magazinelor Topshop, astfel incat campania sa aduca un trafic mai mare in magazine.
Aceasta campanie a utilizat un mix de online si offline intr-un mod extrem de creativ.
Folosind hashtag-uri ca #pleats, #colourblocking si #utility, clientii puteau trimite un tweet catre @Topshop selectand hashtagul corespunzator trendului preferat si primeau de la brand o lista de produse recomandate care faceau parte din trendul respectiv.
Folosind hashtag-uri ca #pleats, #colourblocking si #utility, clientii puteau trimite un tweet catre @Topshop selectand hashtagul corespunzator trendului preferat si primeau de la brand o lista de produse recomandate care faceau parte din trendul respectiv.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu